PARTYINFO
APOKALYPSA LA LA LAND
Datum konání: |
25.03.2005 - pátek |
Místo konání: |
Brno - Boby Centrum |
DJs: |
Green Velvet (Chicago/USA), Thomas Schumacher (Spielzeug/DE), Boss, Jerry, Pavel Krejdl (Techno.cz), Michaela Salačová & E-lite, Miss Rodez, Pietro 2. stage - Chris Cags (Redbeard Rec/USA), Madman, Chris Sadler, Dan Cooley, Jerry, Javas |
Line-up: |
Rave.cz stage 20:00 - 21:00 Pietro 21:00 - 22:30 Elite & Michaela Salačová (back to back) 22:30 - 23:30 Miss Rodez 23:30 - 00:30 Pavel Krejdl 00:30 - 02:30 Green Velvet 02:30 - 04:00 Thomas Schumacher 04:00 - 05:00 Jerry 05:00 - 06:00 Boss 06:00 - 07:00 recapitulation back to back set Clubbing stage 20:00 - 21:00 Hydrophonic 21:00 - 22:00 Javas 22:00 - 23:30 Dan Cooley 23:30 - 01:30 Chris Cags 01:30 - 03:15 Chris Sadler 03:15 – 05:15 Madman 05:15 - 06:00 Jerry |
|
Pro ty, kteří nemůžou na Apokalypsu dorazit máme také dobrou zprávu - Green Velvetův set bude online přenosem pouštěn na internetové radiu www.live61.com.
Vchody: tradičně jsou k dispozici 3 brány, které mají zabránit tlačenicím, jež nejsou nikomu z nás příjemné.
Brána A) vchod pro návštěvníky, kteří si zakoupí lístky až na místě. Upozorňujeme, že lístek na Apokalypsu je zde v ceně 399,- czk
Brána B) vchod pro návštěvníky, kteří využili předprodeje a mají lístky za cenu 349,- czk
Brána C) vchod pro media, fotografy, Djs, hosty, výpomoc apod.
Videoprojekce: 20ti metrová videoprojekce na hlavním podiu bude mimo jiné ukazovat, jaká je atmosféra na clubovém podiu. Také se zde dozvíte, kdo právě hraje, včetně kamerového přenosu, ale hlavně, kdo také na své vystoupení čeká.
Videowalls: na levé a pravé straně budou televizní obrazovky, které mimo jiné budou také uveřejňovat fotky prvních návštěvníků Apokalypsy.
Lasery: obří plnobarevné lasery za zády Djs a 2 barevné lasery po stranách podia. RT laser se osvědčil na 17tém dílu s Djem Rushem a nebude chybět ani na tomto dílu se „Zeleným Sametem“.
Zvuk: Nexo sound dovezený od Marcel Audia. K Nexu dnes snad ani není co zmiňovat, bude napojen na originální zvuk Boby centra.
Ochranka: 25ti členná security se bude snažit chránit vaši bezpečnost a bude rozmístěna jak ke vchodům do Boby centra, tak také před ním a do "nebezpečných" uliček a WC. Pokud budete mít jakýkoliv problém, prosím sdělte ho právě jim. Budou napojeni na produkci Apokalypsy a budeme se snažit pohotově váš problém vyřešit.
Záchranná služba: Vůz záchranné služby bude k dispozici od 22:00 u brány B, kde bude v pohotovosti doktor a sestřička. Další 2 členná asistence bude přímo v Boby a bude dohlížet na zdraví návštěvníků.
WC – Pronajimatel Boby centra se smluvně zavázal, aby byla k dispozici teplá a studena voda po celou dobu akce. Pokud by jste náhodou zjistili absenci studené vody, oceníme vaši aktivitu obeznámením Security, která WC bude hlídat.
Obchůdky – jak jste již zvyklí - obchod s hudbou Fatal records, Lightstick shop, vějíře, korále, stříbro apod. Výjimkou tohoto dílu je, že zde tentokrát budou 2 stánky Podané Ruce, kde vás také budou informovat o bezpečnosti a zdraví ve spojitosti s drogami.
Backstage – vstup do Backstage je povolen pouze VIP návštěvníkům, kteří budou mít pásku tohoto značení. Ovšem v čase od 00:00 do 02:30 musí být zákulisí prázdné. Děkujeme za pochopení.
Media – kromě již "standardních" medíí typu www.RAVE.CZ , www.TECHNO.CZ, XMAG apod. budou na akci také redaktoři a fotografové vydavatelství STRATOSFÉRA. Ze Slovenska také přijede TV štáb televize MARKIZA – pořad Deka hity.
Třešnička na dortu „Recapitulation back to back set“
Zde uslyšíte exkluzivní ping pong set těch Djs, kteří do šesté hodiny ranní vydrží :o). Zda vystoupí i Green Velvet nebo Thomas Schumacher necháme jako překvapení. Svoji ranní „desku“ prozatím přislíbili: Jerry, M.Salačová, Pavel Krejdl, Boss, Miss Rodez, Elite, Pietro, Madman apod.
Uvědomte si, že party děláte právě VY, návštěvníci, a těm bude patřit tato ranní show!
Přejeme vám hezkou zábavu, dobrý výhled na Green Velveta a 25.3. na Apokalypse ZDAR!
M: Ahoj Ester, jak se máš, co je u tebe nového?
E: Ahoj Míšo, řekla bych, že se mám :) hraní je dost, obzvlášť po hraní na
Tiestovi. Taky stránky už mám hotové, čekám jen na registraci. Adresa je
www.djelite.cz (prozatím zkušební verze webu je na www.djelite.unas.cz)
E: Jak se máš ty?Jak se těšíš na náš set na Apokalypse? Připravuješ se nějak?
M: Ahoj, mám se fajn :) Na náš set se už moc těším! No a moje přípravy? Myslím, že mým nejlepším tréninkem je turné s DJem Rushem, které jedu od začátku února. Je to sice náročné, ale stojí to za to :)
M: A jak ty se těšíš na náš back to back set? Už jsi tímhle způsobem někdy s někým hrála?
E: Musím říct, že docela těším. Back to back set jsem už hrála, bylo to dobrý. Lidi byli nadšení, my jsme se bavili a tom to je....
E: Troufla by jsi si na back to back set s Green Velvetem?
M: To určitě ještě ne :o)
M: V kolik hodin by jsi naše vystoupení zařadila do line-upu?
E: Vzhledem k hvězdnému obsazení, jsem s naším časem spokojena, ty né? :)
M: Jaké desky si chystáš? Vím o tobě, že hraješ spíše tech-house, co ale budeš hrát na Apokalypse?
E: Trochu to upřesním :) Já hraju house, někdy víc progresivnější až do techna, podle akcí. tech-house je naše typicky špatné, české pojmenování jakéhokoliv svižnějšího houseu nebo houseu s progresivními prvky. Typickým tech-hoseovým djem je například DJ Tráva a uznej, že zdaleka nehrajeme podobně :) Na Apokalypsu si připravím speciální techno set.
E: Ty hraješ teď spíše techno desky, co tě k tomu vedlo, vím že jsi začínala s housem…
M: Nehraju takové klasické, jednoduché techno, mám ráda, když jsou desky zvukově pestřejší, mají melodii, vokál, nebo jsou něčím zvláštní. Mám ráda energickou hudbu. Takovou, jakou teď hraji. House mám dodnes moc ráda, ale každý DJ si projde nějakým hudebním vývojem, než najde to, co ho opravdu baví.
M: Na jaké zajímavé akci jsi poslední dobou hrála?
E: KD Ladví, už v předprodeji bylo vyprodáno, to mluví za vše :)
E: Co myslíš, proč tě DJ Rush vzal sebou na turné, když jsou v Čechách přece jenom zkušenější DJ's?
M: Rushovi se líbil můj set na Summer of love letos v létě a zmínil se o mně svojí agentuře, která mě od začátku letošního roku zastupuje. Rush mě vzal sebou na turné, abych se mohla nějakým způsobem uvést.
M: Po boku koho by jsi si chtěla zahrát?
E: Na jakékoliv akci na Ibize, po boku Juniora Jacka a nejen pro jeho sexy
music :)
E: Co by jsi vzkázala fanouškům Apokalypsy?
M: Ať si celou párty pořádně užijí, myslím si, že to bude tentokrát opravdu stát za to, Green Velvet i Thomas Schumacher jsou skvělí :)
Daho (Nula2)
Thomas Schumacher? Pro mě je to především autor několika extra uspěšných hitovek, nejen na území Německa. Jeho desky se prodávají s úspěchem ještě dnes. I jako dj má v evropě velice dobré renomé.Dále si neodpustím jednu historku: Thomas Schumacher měl hrál na vůbec první Apokalypse v roce 1999. Hrál jsem tam tehdy také. K Nikolovi (ex boos agentury LUNAR) přišel kdosi, a říká "hele, ten Schumacher hraje super". Nikola na to hmmm, to je ale Daho z Jablonce : ) Stačí ??? Toť asi bude vše : )
Jerry (Apokalypsa)
When I Rock , hraji ji od 1997 a pořád funguje.Tuto skladbu mám také v 14ti remixech a v podání Rushe je to úlet..Dále jeho track Shall ,který jsem zařadil na Cd Apokalypsa a Schumacherův scratching bradou.Je toho opravdu hodně J
Pietro (djpietro.com)
Znýmý německý dj a producent, majitel úspěšného labelu spiel-zeug. No máme se opět na co těšit ;-)
Bernie (FatalRecords)
Schumacher? Jasný, to je ten co řídí to rychlý auto a bere za to nekřesťanský prachy, pilot....ale teď vážně, cililink, cililink, When I Rock!!!! YYEEEESSS!!!
Radan Mach (FatalRecords)
Schumacher ist weltmaister
BB Mike (Amnesia)
Rozhodně se mi nevybaví týpek v kvádru jak tady na fotce J Mám od něj pár progressive desek a jsou dobrý. Slyšel jsem Schu-machra na Ibiza Night v Praze, bylo to zrovna v super undeckým prostoru – loděnicích někde u Holešovic. Masakr to echo tamJ Hrál docela dobře, hlavně pro lidi, spousta elektra a mělo to drive.
KaiserSoze (G-production)
Thomas Schumacher byl velmi výraznou postavou německé scény, jeho label Spielzeug má v diskografii řadu výborných desek včetně luxusního monstra Bassliner, které bylo svého času nezbytnou součástí každého pořádného techno setu a i dnes má na lidi fascinující účinek. Thomas jsem živě nikdy neslyšel, soudě podle CD Perlen, které pravidelně mixuje pro svůj label, bude jistě zajímavý.
Miss Renny (Fabric)
No, ty vole, podle fotky, hooooooooooodně hezký chlap!!!! :-)
Míša Salačová (KneDeep)
Hit Shall a nebo moje oblíbená deska Who is your Daddy.Jeho stavba zvuku je nenapodobitelná a na jeho set se opravdu teším.
Miss Rodez (Motchingboys)
Pre mňa osobne dosť neznáma osoba. Poznám pár jeho skladieb a sú celkom v pohode.
No ako Dja ho nepoznám, tak dúfam, že ma prekvapí a nezaradí sa medzi Djov, od ktorých sa ako od ťahúňov akcie očakáva to najlepšie a oni napokon sklamú.
Lucasch (Strobe)
Vybaví se mi třeba ta hitovka "When I Rock" co se tu kdysi hrávala. Každopádně je Thomas Schumacher výborný producent, i když mě jeho desky příliš neberou :) Jako DJe jsem prozatím neměl čest slyšet :)
Ahoj Pavle, jak se máme?
Jo díky docela v pohodě, jen dost práce.
Jako člověk na mě působíš velmi spokojeně a vysmátě.Je tomu skutečně tak?Co ti dává takový nadhled nad životem?
No zdání tě neklame, odjakživa se cítím poměrně vyrovnaně, ale své temné stránky sem už taky prozkoumal. To jsou takové černé myšlenky, s kterýma člověk neustále v hlavě zápasí, ale to patří asi i k mému povolání a musím se s tím neustále vyrovnávat. Myslím, že tyto věci se dějí převážně díky mému znamení blížence což značí rozpolcenou osobnost a tu asi vážně mám. Důležité je, že převládá ta vyrovnanost a spokojenost což mi dává docela nadhled v různých životních situacích. Nadhled nad životem asi mám taky, ale to jen protože si velice dobře uvědomuji jak rychle letí čas a já si chci užít mládí.
Jako Dj působíš od roku 1993 čili 12let kvalitní práce.Jsi jeden z mála Djs , kteří mají právo se kouknout za sebe a zhodnotit.Jak svoje Djké období hodnotíš?
Hodnotím to poměrně úspěšným obdobím života a pravda je ta, že mě ještě před těmi 12 lety ani náhodou nenapadlo, že se jednou moje jméno dostane do podvědomí většiny mladých lidí a to převážně díky mé dlouhodobé zaneprázdněnosti u gramofonů. Ano děkuju za chvíli, kdy sem poprvé stanul na party a objevil hypnotičnost a obrovskou sílu, která se schovává v elektronické hudbě.
Během několika prvních let mého hraní sem teprve zjistil jak moc je hraní na gramofony individuální a co se dá všechno s nima dělat, že možnost 100 procentně gramce ovládat dává člověku pocit totálního naplnění a snad i takový pocit celoživotního poslání. Proto asi taky stále ještě hraju a nepřemýšlím o tom s tím přestat, i když těch důvodů by bylo asi taky hodně. Ale s tím co mám za sebou a s pocitem, že sem se po těch letech stal pánem gramofonů a ne že oni ovládají mě prostě nemohu přestat. Je to pro mě styl života a koníček v jednom a proto se snažím stále fungovat.
Byly doby , kdi jsi hrával všechny víkendy.Prošel si agenturami Planet Alfa , Eastbase , Lighthouse.Nyní se zastupuješ sám nebo medium techno.cz. Dnes tvůj Dj kalendář je o některé termíny chudší.Jak se na tuto situaci u sebe diváš?
No dívám se na to asi takto. Po tom co sem zažil totální boom na taneční scéně a postupný přechod do totálního chaosu a neinformovanosti lidí na taneční scéně sem se rozhodl, že nastal čas taky trochu dospět a zařídit si život a nějakou tu jistotu jako třeba bydlení. A proto už 2 roky kromě hraní podnikám v oblasti kosmetiky a tím pádem nezvládám moc vlastní booking. Díky tomu se taky stávají situace, že na vlastních stránkách neaktualizuju termíny mého hraní a nechávám vše na poslední chvíli. Pak to dopadá tak, že musím napsat termíny jen do vzkazu pro lidi a věřím, že ti na kterých mi nejvíc záleží si tam termíny vyhledají nebo zkontaktují přímo mě.
Taky dělám občas privátní akce tak pro 80 lidí, a tam se toho taky dost vyřeší. Vlastně nemám ani moc energie se o booking starat, protože ve volných chvílích se spíš zajímám o skládání hudby a chtěl bych trochu proniknout i do oblasti filmové tvorby. To asi díky tomu, že se mi v hlavě nahromadilo spousta kuriozních situací, které mě a moje kolegy a kamarády za dobu působení na scéně potkali a chtěl bych to všechno nějak rozumné zužitkovat a zvěčnit. Taky bych chtěl zkusit udělat nějaký dokument nebo i nějakou komedii, ale to s mým tempem a povahou skoro samotáře bude asi dlouhá cesta. Stále hledám lidi, kteří by se podíleli na tomto počinu a snad i někoho, kdo mě trochu podpoří a nasměruje.
Naposledy jsi na Apokalypse hral před 2 lety. Jak jsi se zde citil? Jaké akce ti vlastně zůstaly v srdci a jaké rád zapomínáš?
Na Apokalypsu se vždy těším, protože se tam vždy vyžiju. Jestli si pamatuju dobře, tak sem na Apokalypse vždy hrál převážně ze 3 gramofonů a odezva byla vždy super, tak věřím, že to tak bude i letos. Nebojím se říct, že skoro vždy hraju na party hlavně pro potěšení mě samého a mých známých u kterých vím, že tu hudbu cítí na 100 procent, ale za toto tvrzení sem byl už párkrát souzen. Teď to mohu alespoň vyvrátit a vysvětlit jak to asi vnímám.
Na party je třeba několik tisíc lidí různého stáří, a každý je úplně jiná osobnost v častém případě ještě ovlivněna lecjakou povzbuzující látkou. Každému z těchto lidí se honí v hlavě tisíce věcí a já bych měl jako dj vycítit co se jim líbí a podle toho hrát. Jenže vemte to tak, že by to byl asi pěknej mišmaš, takže si myslím, že je nejdůležitější vymyslet vlastní taktiku způsob a styl , který pak lidem předhodíte. Pak si může udělat každý obrázek sám za sebe a vlastně hodnotí opravdovou energii vystoupení. Vlastně si myslím, že je to opravdu ten jediný způsob jak zůstat sám sebou a nepodávat se okolním vlivům. Co se týče otázky na co rád zapomínám a na co vzpomínám, tak to je asi docela jasné.
Nesnáším amatérské organizátory různých párty, kteří si myslí, že to je to na čem se zviditelní, ale nevědí o pořádání akcí a postupech vůbec nic teda kromě toho, že tam maj mít dje a bar na kterém vydělají prachy. O věci jako je slušnost nebo profesionalita a způsobilost nevědí nic a pak to tak dopadá.Stačí se porozhlédnout a zjistíte jak to tady teď co se týká taneční kultury vypadá. A věci,které si pamatuju sou ty , které si pamatuju ale převážně jsou to pocity naplnění a jakousi propojeností s tančícími lidmi. A nejlepší pocit mám , když je super zvuk. Pak si můžu dovolit opravdu hodně věcí s gramofonama a to mě baví. Taky nemám rád debaty s organizátorama na téma mých hostů, kteří se mnou chodí na akce, protože se mi stává, že sem pak dost rozhořčen touto debatou a nemám zrovna dobrou náladu na to se soustředit na výkon.
Hodně organizátorů si myslí, že si mohou diktovat podmínky na všech frontách a kolikrát se přihodí, že ač jste jeden z vyvolených dj, kteří na party hrajou, tak nemáte možnost volného výběru hostů , kteří s vámi na akci půjdou což mi přijde úplně stupidní a netaktické. To je taky jeden z důvodů proč mě občas tyto věci trápí a po případech napadení djs sem se rozhodl, že v případě, že mi organizátor s mými podmínkami nevyjde vstříc… akci zruším. Kdo má mít větší právo na výběr svých nej hostí, kteří vás doprovází a dělají reklamu než dj !
Nejdůležitější je psychický stav a vyrovnanost učinkujícího a pak je přece jistota, že bude vše probíhat jak má! V opačném případě nastává situace, kdy si přijdete, že jdete do kolbenky a to mě teda neláká a tím pádem do toho nejdu. Jo abych se ještě vrátil k otázce jaké dojmy mám z mého posledního vystoupení na apokalypse, tak mohu říct, že tak napůl. Stalo se mi tam totiž, že díky zmatkům v lineupu sem místo skoro 2 hodin hrál pouze asi 45minut a pak nastoupil jeden nejmenovaný cizí dj, který hrál 4 hodiny bez jakéhokoliv viditelného výsledku.
Omluva sice přišla, ale to se nevyrovná tomu, že se na něco poměrně dlouho připravujete a pak díky někomu jinému krach a to i přes to, že se od začátku party zajímáte o to aby bylo vše ok! Doufám, že tentokrát budu hrát minimálně 3 hodiny jako satisfakce za minulý omyl a tak vás nenechám odpočinout. Organizátory samozřejmě omlouvám, protože nasazení na takovéto akci je obrovské. Znám to z naší akce Unity, kde jsme na tom dělali nonstop 3 měsíce, tak pak je sil pomálu. To se ale následně kompenzuje tou energií, která se vám vrací. Samozřejmě pak vznikají různé situace, které se nestačí včas vyřešit. Ale hlavně že jsme zdraví
Zařadíš mi do každého roku od začátku svého hraní desku , která se ti ihned vybavi? Kterou si s tímto rokem spojuješ?
No tak takhle z hlavy nevím, ale v roce 1993 byla jedná z mých prvních desek deska , která vyšla na labelu Hard Hands a byla to Delta Lady a track Anything you want. Pak třebas nejstarší Undeworld a track REZ. Jako jedna z nejvydařenějších desek za poslední roky považuju asi Rolanda, ale nebudu říkat název skladby. Je to raritka, kterou asi už stejně neseženete, tak to je vlastně fuk. Za nějaký čas vám sdělím název svého nejlepšího tracku, ale zatím pro něj nemám název a ani mastering, tak nevím jak vlastně bude znít v realu.
Tvoje aktuální top3?
3 Echoplex – Pin atack ( soleil 008)
2 Oliver Ho – The soft machine (meta mlp 03)
1 Jeff Mills - Three ages/ present age part one (nj musik mk 12)
Vzkaz lidem na Apokalypsu
Těším se na apo a doufám, že nebudete moc vykalený.! Jinak v případě zájmu o mé vystoupení kontaktovat mě přes booking@pavelkrejdl.cz nebo telefon na www.pavelkrejdl.cz kontaktní telefon pro případ spolupráce ve všech směrech 603541603. Ano toto je reklama! S pozdravem dj Pavel Krejdl techno.cz, kovoshrot.cz
Ahoj. Otázka pro začátek - jak se máš a co je u Tebe nového?
Mám se výborně. Díky za optání:-) A mám nový účes!
Máš nějakého producenta nebo DJe, kterého opravdu obdivuješ?
Jo. Depeche Mode.
Tvá mix kompilace Perlen 2 se stala Cdčkem, které byla pro spoustu lidí novým pojetím elektra a techna. Můžeme čekat podobný zvuk na Apokalypse?
Perlen 2 už je šest let stará a od té doby jsem se díkybohu posunul dál. Ale těší mě, že se to lidem pořád líbí. Přesto mám svůj styl jako dj a lidem se to líbí. Znamená to, že nejsem populární, že bych hrál tenhle nebo tenhle styl. LOL. Co se snažím říct: Hraji všechno, co se mi líbí. Od House po Elektro, od Techna po Break. Vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude
Jak by jsi popsal své sety? Máš nějaké desky, které ve Tvém kufru nikdy nechybí?
Desky, které se mnou jezdí všude: Plus 8 Compilation z 1991; Joey Beltram - Energy Flash; Slam - Positive Education. To je prostě klasika.
Co Tvůj videoklip SHALL- je o tom, že jsi prodal track nahrávací společnosti a pak ten příběh asi všichni znají. Je to příběh z Tvého skutečného života? Nebo něco jako rada nebo varování?
Bohužel musím říct, že to video je dost blízko realitě toho velkého hudebního průmyslu. Je to všechno o penězích a spoustu těch velkejch hráčů nic jinýho nezajímá.
Kromě DJ setů vystupuješ také jako live projekt - ELEKTROCHEMIE LK . jaký je rozdíl mezi hudbou Dje THOMASe SCHUMACHERa a ELEKTROCHEMIE LK ? Co zpěvačka?
ELK jsem začal jako vedlejší projekt v roce 1995, když jsem se setkal s australskou zpěvačkou Caitlin Devlin, v roce 2001, došlo tam ke spojení a rozhodli jsme se úzce spolupracovat. Přes psaní textů a produkci se ukázalo jako jasný směr, že ELK bude něco jako naše živá kapela projekt. Od té doby se zvuk změnil. Je to směs Techna, Electra a Popu - Caitlin zpívá a hudbu produkujeme společně. Miluju to a je to fakt něco hodně speciálního. Úplně to vidím, jak spolu někdy v budoucnu objíždíme koncerty.
Co Tvůj label? Plány do budoucna?
Tenhle rok se dočkáme docela radikální změny u Spiel-Zeug desek. Bude to nové a jiné počínaje hudbou a konče obalem. Cítil jsem, že label potřeboval změnu, stejně jako já. Nemůžeš navždy dělat to samé. Zatím mě to předělávání fakt baví. Od té doby kdy jsme v roce 1998 začínali jsme už měli hodně úspěchů a jsem si jistý, že tohle bude další. Určitě to bude více ovlivněné elektrem!
Čemu dáváš přednost? Klubům nebo velkým halovkám?
Přirozeně kluby, tam jsem začínal. Můj první job jako "resident" byl v roce 1989 a hrával jsem 7-8 hodin každý pátek v klubu, který se jmenoval "Crash" - tady v Bremen. Ale to vůbec neznamená, že bych si neužíval i velký dobře udělaný akce. Obojí je to úplně něco jiného..
Tvoje nejlepší hraní?
Vždycky to poslední :-)
Nějaký vzkaz návštěvníkům APOKALYPSA party?
Mrkněte na moje stránky www.thomasschumacher.com a www.elektrochemielk.com a těším se až to v Brně pořádně rozjedu!
Thomas Schumacher a jeho managment byli tak vstřícní, že ze studia Elektrochemie Lk dodali pozdrav návštěvníkům Apokalypsy také v podobě MP3 - http://www.apokalypsa.com/pozdrav_schumacher.aif.
V čase od 6:00 do 7:00 budou na hlavním podiu vystupovat DJs, kteří ten večer na Apokalypse hrají a každy si před publikem "dá" svoji oblíbenou desku v ping pong setu. V současné době se snažíme přesvědčit k závěrečnému "recapitulation back to back" setu také Chrise Cagse, Thomase Schumachera a Green Velveta.
Svojí účast na ranní "show" přislibili – DJ Madman, Chris Sadler, Dan Cooley, Boss, Jerry, Míša Salačová, Elite, Pavel Krejdl, Miss Rodez a Pietro.
Doufáme, že tato "směska" uzavře 19. díl jak se patří a z "recapitulation back to back" setu vytvoříme tradici pro další díly.
Ahoj Chrisi, jak se máš a co je u tebe nového?
Ahoj, mám se fajn. Co se muziky týče, právě jsem dokončil nový breakbeatový track, který je charakteristický samply George Bushe. Samotné samply, myslím tím bez muziky, otevíraly set Adama Freelanda, který přijel zahrát loni v listopadu do Roxy. Nedávno se ozval, že by to rád použil pro svoje webovky. Momentálně je i hudební část dokončena a myslim, že ten hajzl Bush je tam opravdu směšný. Doufám, že si to poslechne... Také se teď hodně soustředim na dokončení mých webovek, které jsou především "ksichtem" hudebního nakladatelství. Budou prodávat muziku a poskytovat soubory ke stažení všech undergroundových talentů jak v mixovaných, tak v nemixovaných formátech.
Jsi na americké house scéně od roku 1991. Jak by jsi definoval její změny až po dnešek?
House šel kupředu ve stejné intenzitě, jako hudební programy a jejich připojení. Dřív bylo umění "midi" natajmovat a hrát "sampler". Teď je ale tohle všechno pro tebe elektronicky "pochystáno", takže můžeš být víc kreativní hudebně, než technicky, což třeba mě vyhovuje perfektně.
Jak si čtenáři mohou přečíst v tvoji biografii, tvojí velkou zálibou jsou lodě. Jak si tuto zábavu splnuješ v Praze? Měl jsi odmalička takový cit k lodím?
Jó, lodě... Jestli mi chybí? Raději na to ani nemyslím, nerad setrvávám v depresích... Jsem si jistý, že se na oceán stejně jednou vrátím a už tam dožiju... Vždycky jsem miloval lodě, hlavně catamarany a trimarany. Jsou nevyzpytatelný, stejně jako ženský, můžou tě jednoduše ovládnout, pokud si nejsi řízením jistý. Mimochodem, první čtyři párty, které jsem kdy sám organizoval proběhly právě na lodích. Tři v Praze a jedna v Římě.
Je trochu zvláštní a podivující, že ty, Američan žijící v Praze, nejsi až tak mediálně známej, když vezmu v potaz, od kdy a jak hraješ. Čím myslíš, že to je?
Na prvních párty, na kterých jsem kdy v Praze hrál jsem lítal z Říma, kde jsem v té době žil. Ta úplně první byla v pražském St. Michales Center (v současné době zavřeném), druhá pak ve Fromins, nynějším Duplexu. Tam jsem hrál s Minisrty of Sound a s legendárním DJ Macintosh. Příští párty byla pro Think magazine, následovala párty Shake, kde jsem hrál s Loutkou. V té době jsem tady byl nový, měl jsem mraky práce. Pak jsem tu začal žít a organizovat své vlastní akce, třeba párty "Relax" byla čistě mým vlastním projektem, a kterou by byla škoda nezmínit. Výjimečná byla hlavně tím, že byla v neděli, začínala v 5 odpoledně, podávalo se tu jídlo, kouřily vodní dýmky, mohl sis dát masáž a vůbec celkově zrelaxovat. Byla to taková "opravna porouchaných strojů po prokaleným víkendu...". :) Jasně, že se to v 10 večer zvrtlo, ti, co přišli jen zrelaxovat odešli domů a ti, kteří chytli novou slinu tu prostě zakalili do rána. A že jich byla spousta. Nejsem sám sobě moc dobrým promotérem, musíš o sobě umět mluvit, musíš potkávat správný lidi ve správný čas na správném místě. Taky už jsem se setkal s tím, že si jméno párty, jež byla mým "dítětem" přivlastnil DJ, který se po určité době na párty podílel. V rozhovoru pro poměrně známý časopis z branže se představil jako její leader, o mě nepadla ani zmínka. To naštve, ne? V té době jsem se dost stáhl a začal pracovat i na jiných projektech, kterými jsou třeba výše zmíněné hudební nakladatelství na internetu nebo produkce živým kapelám. Mimochodem, otázku, kterou jsi položil ty mě, bych spíš měl dát já tobě, ne? Ty víš líp, než já, jak to tady chodí... :)
Který český housový DJ podle tebe opravdu kvalitní? Myslím, koho si rád poslechneš?
Nevěřím tomu, že je tu zkrátka jeden nejed nejlepší a basta fidli. To si myslí ti, co mají muziku jako ekonomický zájem. To je špatně. Myslím, že jsou tu talentovaní DJs, nechci tu nikoho vyvyšovat.
A jaký zahraniční?
Těch je taky víc, než jen jeden. Ale když bych tedy měl říct tři jména, tak DJ Discipline, Tanny Tanaglia a Claudio Cocoluto.
Jak jsi na tom dnes s tvým nahrávacím studiem? Myslíš, že má dnes smysl zkoušet prorazit?
Proč ne? Jsem v něm každý den. Když se tam ale "zasekneš", může se ti taky stát, že se jako DJ ocitneš a dostaneš do "ústraní". Na druhou stranu se bez vlastních produkcí můžeš dneska jen těžko prezentovat...
Na jakou party, kde jsi hrál vzpomínáš jako na tu "opravdu povedenou" a proč?
Ta nejlepší doufám ještě neproběhla. Netěšil bych se tak na ty následující... :) Ale opravdu jedna z nejpovedenějších akcí byla v Mexiku na pláži v Ghuyamas. Než jsem začal hrát se střílely ohňostroje, trvalo to skoro 15 minut a vystřílelo se víc než 500 raket, bylo tam tak strašně kouře, že se nedalo koukat. Pak jsem otevřel set trackem "Shakedown street". Bylo to magické. Jo, určitě taky nesmím zapomenout zmínit víc než vydařenou párty v Neapoli. V "Angels of love" jsem set pro Deep Swing otevřel trackem "In the music". Bylo tam kolem 5000 lidí. Pak, když přišel čas Deep Swing jsem "nestřídal", ale zahrál jsem si s nimi prvních 90 minut jejich setu, hrály jsme na tři gramce a lidi se mohli zbláznit. Udělal jsem, že chci jako vyhodit desku mezi lidi, hráli jsem asi dva metry nad lidmi, ale některým nadšencům se přece jen podařilo dostat se mezi nás, ukořistit onu desku, takže pak nakonec musela zasáhnout ochranka... :)
Apokalypsa je party o dvouch podíích. Co ti říká americké jméno Green Velvet?
Green Velvet je "ušlechtilej materiál", doufám, že to dav "chytne"...
Jakou hudbu rád posloucháš v autě, na cestách?
Když cestuju, poslouchám všechno od reggae přes dub a salzu až k jazzu a taneční muzice.
Ty musíš mít opravdu velkou sbírku desek. Jaké desky si ale určitě vždy přibalíš s sebou a máš ji za kultovní?
Nikdy nezapomenu zabalit desku od DJ Disciplines "Yes" a samozřejmě muziku z vlastní dílny.
Tvoje aktuální top 3?
Mezi tři nej momentálně patří moje vlastní verze Pussy Dub Foundations "Word go Round", Freaks Jam "In the Jungle" a A Crazy white label, který začíná electrem, jde přes Queens "Another one bites the Dust" a končí "Rappers Delight".
Vzkaz lidem na Apokalypsu?
Je něco špatného na lásce, míru a porozumnění?
Do dnes jeho hit LA LA LAND remixují známí producenti a ne nadarmo při vysloveni GREEN VELVET se před ním sklánějí. Spolu s Djem Rushem byli označování za Chicagské zbraně a nositele "chicago soundu". Nevěnuje se jen elektru a technu, ale jeho slabostí je také house, ovšem pod pseudonymem Cajmere. Uskutečnit rozhovor s tímto velikánem nás stálo měsíc přemlouvání, protože jeho reakce většinou byly "Já rozhovory neposkytuji, lidí vědí kdo jsem, jsem Green Velvet!"¨
Green Velvet "chci hrát pro plnou halu"
Co je u Tebe nového?
Jednak vyrážím na delší dovolenou, takže se už docela těším. Potom bych rád doporučil svojí novou věc , která vychází teď v půlce ledna: Cajmere featuring Dajae - I Need U Remixes (12")(s mixy od Mark Grant a Hugo Moya ) 28. února mi také vychází nový singl "The Bathroom" a v květnu pak album "War on The Saints".
Samé pozitivní věci. A co třeba nemáš rád?
Nemám rád telefony. A mám třeba rád pletenou krémovou čepici od svojí mámy.
Green Velveta se samozřejmě nelze nezeptat na jeho slavný track ‘La La Land’? Podle některých zdrojů to vypadá, že ani sám GV si není úplně jistý tím, co je to za hudbu.
Myslím si, že je to techno? Techno nebo house nebo cokoli. Jsem old skool, takže se na všechno dívám takhle – je to buďto house nebo techno. Klubová scéna mě fakt dostává, je to fakt upřímný a směšný zároveň. Je to skutečný, víš, každý ví co dělá a všechno to kolem. Yeah.
A co další legendární věc "Constant Chaos"?
Myslím, že je to něco jako folková hudba na rave scéně.
Jsi si jistej, kdo jseš?
Ne!
Jaké jsi byl dítě?
Zmatené!
Hyperaktivní? Ten vzadu, po kterym házel učitel křídou?
Hmm, znáš to… no comment.
Kdo Tě v hudbě inspiruje?
Lidi co obdivuju? David Bowie - je old school, Grace Jones, "a shout out to my boy Sly Stone… I wanna say a shout out to my boy George Clinton"… Jamie Principle…
Můžeš nám vysvětlit rozdíl mezi Green Velvet a Cajmere?
Pod Cajmere hraju house a pod GV víceméně techno sety.
Plány do budoucna?
Nerad plánuju, ale určitě se ode mě ještě dočkáte spousty zajímavejch věcí.
A co hraní v Čechách? Vzpomínáš si na SOL?
Pamatuju si, že jsem tu hrál. A rád se vrátím.
Co ke svému pobytu zde potřebuješ?
Potřebuji mít klid a čas se koncetrovat. Potřebuji mít k dispozici kdykoliv auto a mít možnost kamkoliv zajet. Chci mít 6 litrů čisté vody, 12x Pepsi, džusy a ovoce. Ale toto jsou jen věci, které ničemu nepomůžou, pokud nebudu mít před sebou plnou halu!
Nějaký vzkaz návštěvníkům Apokalypsy?
Že se na Vás už těším, dlouho jsem u vás nebyl. Taky určitě mrkněte na update mého webu www.green-velvet.com, je tam i pár novejch věcí ke stažení.
02) Deska , kterou si při své setu neodpustíte?
03) Kde se vám v minulém roce nejlépe hrálo?
04) Jak moc je podle vás dnes důležitá image Dje?
05) Co je podle vás ideální mejdan?
Jerry (Bassline/Apokalypsa/Cz)
01) Do druhé poloviny večera, nejlépe předposlední. Ironií je to, že na své vlastní akci to neurčuji já J
02) Out of Space remix, Miss Kittin – Requiem for a hit a DK8 - Murder was the Bass rmx J
03) Apokalypsa s Djem Rushem a Dave Clarkem , vynikajicí byly také mejdany v Roxy a na Slovensku J A samozřejmě SOL2004
04) Měla by dokreslovat dovednosti a osobnost , nikoliv jako podstata Dje , což u nás až tak nefunguje…
05) Apokalypsa v 6 hodin ráno
Boss (KneDeep rec/Sk)
01) 23 – 00 alebo nejako okolo toho.
02) Bude ich viac hlavne nove traky s mojej dielne a traky mojich kamaratov :)
03) Nam sa najlepsie hralo asi v Kutnej Hore na christmas party5.
04) Je dolezita ! ale mna osobne dj zaujme tym co hra nie tym ako vyzera. :)
05) 100 ludi 100 chuti. Pre mna je idealny mejdan vsade kde je dobra atmosfera a ZVUK !
E-lite (Jpa/Cz)
01) To neřeším, ale jestli to má být nabídka na lepší čas, bránit se tomu nebudu :)
02) Pravděpodobně nějakou dobrou a neohranou.
03) Jednoznačně v T-mobile aréně na Tiestovi.
04) To je individuální. Pro mě osobně je ale hlavně v tom smyslu, že čím víc se já cítím v pohodě, tím víc působím stejně na lidi, pro které hraji.
05) Mejdan s lidmi, kteří se umí pořádně bavit!
Michaela Salačová (KneDeep/Cz)
01) Viděla bych to na dřívější hodinu, něco před dvanáctou?
02) Určitě DK8 – Murder was the Bass
03) SOL2004, Tunel club – Linz
04) Důležitá nikoliv rozhodující
05) Bavící se publikum a Dj, jedno kde, kdy a jak je velká akce.
Pavel Krejdl (Techno.cz/Cz)
01) 21.00-06.00
02) nevim
03) Na Cosmic tripu asi..
04) důležitá, ale nesmí se přehánět. Spíš by si ji měl dělat dj svou produkcí, chováním, technikou mixů atd. atd. A ne se doma 3 hodiny fintit aby byl in…a pak hrát sračky , které se nedají poslouchat .
05) no určitě ne mega akce( ta je taková vyrychlená)! Pro mě pařba klidně o 15 lidech a sem spokojenJ
Miss Rodez (Motching Boys/Sk)
01) Ako posledný, lebo sa až do svojho hrania môžem zabávať a to sa mi potom o 100% lepšie hrá. V prípade, že by hral posledný Boss, tak pred ním. Myslím, že by som mu mohol dobre pripraviť pôdu pod nohami. Už máme spolu niečo odohrané a vždy to takto dobre fungovalo.
02) Asi každá, ktorú zahrám.
03) Mne sa hrá dobre všade. Ak je dobrý odposluch a samozrejme kopec ľudí, ktorí sa prišli baviť. Ak vidím, že moje hranie ľudí oslovilo je to dobre, lebo takáto pozitívna energia, ktorá z nich vychádza ma dokáže nakopnúť.
04) Myslím ,že image je veľmi dôležitá a nielen ta Djova. No musíme si uvedomiť, že image, ale ani meno mixpult neriadia.
05) Hlasná hudba, alkohol, drogy a sex :o), ale nie. Teraz vážne. Ja som veľmi veselý človek a k dobrej nálade mi stačí málo. V podstate je mi jedno či som na veľkej akcii alebo na domácej party. Dobrá hudba a okolo mňa ľudia, ktorých mám rád sú mi zárukou dobrej zábavy.
Pietro (Djpietro.com/Cz)
01) Nejraději hraji mezi dvanáctou a čtvrtou.
02) FS Standard Record. Bez ní by to nehrálo ;-).
03) Kvalitních párty bylo opravdu hodně, ale nejlépe se mi hrálo na Cosmicu.
04) Na prvním místě je image - to co dj hraje a jak hraje, již není tak podstatné.
05) Večírek s bezva atmosférou, na kterém se lidi výborně baví.
Co by jsi řekl, že je u Dje Jerryho nového?
u Jerryho nic nového není, hraje, kupuje desky a učí se hrát!
Učí se hrát? Chceš říct, že po 12ti odehraných letech se učíš hrát? Nezpochybňuješ tak trochu tvé hraní až do teď?
Ano,chci říct, že se učím hrát. Nikdo nemůže říct, že by se neměl už co naučit, lépe řečeno přiučit. Mix není to, co by určovalo jestli umíš hrát, mix musíš využít a prodat ho. Stále nacházím nové a nové způsoby mixování, cutování, scratche a vůbec celkového chování za pultem J. Momentálně hodně dopilovávám míchání a využívání breakbeatových desek, a mohu říct, že mě to tak nějak znovu nakoplo!
A myslíš že tvé breakbeatové desky ustávají návštěvníci techno akcí?
Jerry:Právě myslím, že je to super okořenění techno setu. Hlavně takové rytmy mají v sobě velkou a hutnou sílu, a když se zaposloucháš a chytíš rytmus, dostává tě to víc než spousta techno desek.
Při tvých odpovědích se mi jevíš hodně nadšen pro zlomené beaty, nechtěl by si raději hrát úplně tento styl?
Smích, ne to zase ne,teda rád bych ho hrál na nějakým narozeninovým mejdanu jako speciál set J ale jako hlavní směr nebo můj 100% styl bych to nikdy neoznačil.V podstatě vůbec svoje hraní bych nijak nezaškatulkoval , někdo říká , že hraju disko-s**čky, někdo techno, někdo elektro, někdo house, a já bych řekl, že hraju to, co mě baví a snad baví lidi , nebo doufám že bavit bude J
To jsi mi dobře nahrál na další otázku.Na březnové Apokalypse budeš hrát jak s Greenem Velvetem a T.Schumacherem na hlavní stagei, tak na Housové s američanem Chris Cagsem , Ch. Sadlerem apod. Jak si toto mám vyložit?
Smích , vylož si to jak chceš J Ne, jde o to , že za poslední dobu mě zastavuje spoustu starších lidí , kteří chodili na mejdany na La Grottu , kde jsem více než 6 let hrával clubovou hudbu a ptají se, kde mě můžou slyšet jako dřív? Tak teď jim říkám „na Apokalypse!“ Rád si tam zahraju housovou clubovou hudbu a myslím, že to bude pro návštěvníky takovýho masakru zdravý J
Jsi spolupořadatel a rezident Apokalypsy.Ty jsi dělal legendární první díl APOKALYPSY (v té době APOCALYPS 99 – Last Contact), kde byl avizován Thomas Schumacher, ale nepřijel. Na tento 19tý díl je zabookován vedle ještě větší osobnosti a to amerického „taťky“ elektra Greena Velveta . Má být překvapivé doplnění lineupu Schumacherem omluvou za jeho absenci v roce 1999?
Ano, řekl jsi to dobře, je to taková forma omluvy lidem, že na prví díl v roce 1999 nepřijel. Jsem rád, že Thomas hraní přijal a jsem rád, že na Apokalypse bude. Apokalypsa je s Schumacherem tak nějak spojovaná, já nevím, celých těch 19náct dílů nad jeho vystoupením na Áčku přemyslím. Myslím, že to tak chápe více lidí. A také myslím, že to udělá hodně lidem radost. A to je podstatné.
A nemyslíš si , že naopak je to škoda, že Schumacher vystoupí na Apokalypse zrovna když přijede taková osobnost jako je Green Velvet? Co si budeme povídat, Velvet je velkou osobností a od jeho exkluzivním vystoupení na SOL2002 tu nebyl…
Já ti to řeknu takhle „Jednou to prostě přijít muselo“ Nad Schumacherem přemýšlíme dlouho, ovšem vždycky to skončilo na tom, že se nám zdáli lepší a spíše mezi lidmi zvučnější Djs. Schumacher je pro některé lidi velký pojem, ale pro některé, spíše mladší – velkou neznámou. Já sám jeho produkci hraji dodnes a jak říkám „to že na Apokalypse bude, je jakási odměna, omluva a potěcha pro naše uši“
A když to vezmu úplně důkladněji, příští 20 díl Apokalypsy bude více než speciální a tam by se Schumacher nehodil už vůbec, no však uvidíte J
Zmínil jsi tu produkci, jaké desky vlastně momentálně hraješ?
Jak jsme se bavily na začátku, rád do techno desek ala DK8 - Murder was the Bass rmx’s míchám Cut a Run -Out of Space , Miss Kittin – Requiem for a hit apod. a po té zase zpět k Valentinu Kanzyanymu – Burros Eslovenos apod. Co se týče k moji desce Eclectic, tak leží vylisovaná v továrně, ale peníze na ni jaksi nejsou, uups L
Co by jsi vzkázal všem návštěvníkům parties a pravidelným návštěvníkům APOKALYPSY?
Zkuste na party více poslouchat a i o tom setu trosku přemýšlet! A můžete začít rovnou na Apokalypse, kde pro vás přijede zahrát Green Velvet a headliner první Apokalypsy – Thomas Schumacher.
Od příštího týdne máte také možnost zakoupit lístky ve všech běžných předprodejích:
ČESKÁ REPUBLIKA
Praha – MusicLand – 28 října 8
Brno – Fatal records – Jánská 9(bez poplatků předprodeje)
Brno – Indies – Kobližná 16
Brno - Dům pánů z lipé - Nám.Svobody
Olomouc - Indies - Denisova 8
Břeclav - Bontonland
Hodonín - Arizona
Jihlava - Havířská 5 - Galerie pod schodama
Ostrava – Casino clothing store – Nádražní 47
Prostějov - Forte prodejna Cd - Žižkovo nám. 3
Uh.Hradiště - Record music - Přostřední 44
Zlín - Forte music u podchodu Svit
Třebíč – Second hand Patrika – Karlovo nám.
Boskovice - Shit music
Vyškov -Bike pro - Masarykovo nám. 7
Blansko – Lucky style - Natalie
Ždár nad Sázavou – skate street shop
SLOVENSKÁ REPUBLIKA
Malacky - V.I.P. caffe - Radlinského ulica
Bratislava - Net caffe - Polus city center Vajnorská ulica
Bratislava - Storm watch - Aupark shoping center - Einsteinova ulica
Bratislava - Eden klub - Zabotova ulica
Bratislava - Cajovna Radost - Obchodna ulica 52
ONLINE SHOP
Thomas Schumacher (Bikini BPM / Elektrochemie LK / DE)
Elektrochemický alchymista a experimentátor, hrající Dj od roku 1990, zakladatel live projektu Elektrochemie Lk , tvůrce hitových skladeb When I Rock, Shall či Who is your Daddy. Jeho tracky remixovali namátkou Dj Rush, Johanes Heil či Toby Izui. Vydal také vynikající sérii Cd kompilací Perlen, které obsahují desky od Ural 13 Diktators, 2 Raum Wohnung, Kagami, Dj Rush, The Hacker a další. Jeho sety bývají plné nápadů, scratchů (často i nohou nebo loktem), elekro-loopů, breakbeatů a celé jeho vystoupení je ve znamení tvrdých beatů a elektrochemie. V techno kruzích je Thomas Schumacher oceňován pro svůj energický styl. Ne náhodou vyhrál se svým projektem ELEKTROCHEMIE LK v roce 2000 dvě German Dance Awards , konkrétně za track "Schall", a "nejprodávanější vinyl", a také za ironické video.Thomas o sobě říká, že není puritán, že dokud je to pořád techno, nebojí se zapojit i jiné styly. Potřebuje vývoj. Nejlépe je to asi patrné z jeho "Come Right OnTime". Nová dimenze ELK je ještě jasnější ze skladeb jako "Lie To Me", "One By One", "Come Right On Time" , "Sweet Darling".
Video When I Rock - http://www.michaelasalacova.cz/WhenIRock.mpg
Video Shall - http://www.djjerry.cz/shall.mpeg
Důležité mezníky
1990 zakládá projekt "NIP Collective"
1991 série doma produkovaných parties, "Underground Resistance", v Bremen
1992 první maxi; "Advanced Structure EP", následovalo dalších pět
1993 Live act na "Weltspiele" v Hanoveru
1994 jednorázový projekt - T-Phunk Essentials, na labelu Natural Vibes
1995 Projekt "Elektrochemie LK" na labelu Confused Recordings
1996 vychází singl "Ficken" na labelu Bush , začíná hrát v zahraničí
1997 druhý singl, "When I Rock" na labelu Bush , plus spolupráce s Jensem Mahlstedtem na hudbě k Shakespeareovu "Hamlet" pro divadlo v Bonnu.
V roce 1998 zakládá svůj vlastní label Spiel-Zeug Schallplatten a vydává první album "Electric Ballroom" DJ mix CD "Sci-Fi level 2.2" na labelu Superstition.
Udělal také remix klasiky od Afrika Bambaataas: "Planet Rock"
Vánoční sety v Tokyu a na Nový rok v Melbourne
Turné v Japonsku následovalo vydání "Best Of" alba, "Save As Thomas" a japonská edice "Electric Ballroom" se Sony Japan.
1999 oficiální vstup do Bush label, následují vydání věcí převážně exkluzivně na Spiel-Zeug
label: Spiel-Zeug 9 a 10, nová série mix CD "Perlen", s Toby Iqui vydává dvanáctipalec na labelu, který vlastní Pascal F.E.O.S. , Planet Vision
2000 znovuvydání "Schall" na eastwest records, # 2 v German Dance Charts, # 19 v Sales Charts a týdny v hitparádách. "Schall" se prodalo přes 100,000 kousků
a maxi CD a dostal za to dvě ceny v German Dance Awards v prosinci 2000.
2001 "When I Rock" se vyšplhalo na # 22 v singlové hitparádě. Vydává "Gold". Vydává také album "Electric Avenue"
2001/02 DJ tour: Japonsko, Australie a Mexico.
V Mexico City hrál pro 70,000 (!) lidí.
2003 vydává "Come Right On Time"
Hlavní hvězdou 19tého dílu Apokalypsy je vysoce respektovaný americký producent, Dj, remixér a osobnost Alan Curtis Jones, jehož dnes celý svět zná jako Green Velvet. Již od poloviny 90. let sype z rukávu jeden hit za druhým, Flash, Answering Machine, Coitus, The Stalker, Land Of The Lost... Teprve rok 2000 byl ale pro něj opravdovým průlomem mezi největší světové hvězdy - jeho singl Flash v remixu Timo Maase se stal jedním z nej hitů a říjnový singl La La Land byl jednoznačným hitem přelomu podzimu/zimy a po celém světě, včetně Bassline získal cenu za nejúspěšnější taneční singl roku 2001. V květnu vychází La La Land opět, podpořen mnoha novými remixy. Také obě alba Green Velvet se dočkala zasloužené pozornosti, ať už industriální techno album Constant Chaos z roku 99 nebo Whatever (2001), které bylo hlavním důvodem obsazení Green Velvet jako hlavní hvězdy Summer Of Love 2002. Od této doby českou republiku nenavštívil a Apokalypsa bude pro něj druhým vystoupením, jako Dj s mikrofonem premiérovým.
Green Velvet, vlastním jménem Alan Curtis Jones pochází z Chicaga a je jedním z největších jmen elektronické hudby. Na 19. dílu Apokalypsy se představí jako techno Dj, je ovšem známý i svými houseovými záležitostmi, které vydává jako Cajmere (nebo dalšími svými alter ego jako Curan Stone, Geo Vogt anebo Half Pint). Jako Green Velvet produkuje techno a electro tracky někdy od roku 1992.
Curtis vyrůstal v Chicagu, později přešel do Berkley na univerzitu (chemické inženýrství), ale brzy studium přerušil zejména díky zalíbení v house, díky čemuž později zakládá labely Cajual records a Relief records. Spolupracuje s mnoha dalšími producenty, můžeme jmenovat Timo Maase či Dave Audé.
Založení Cajual records vzešlo hlavně díky úspěchu společné práce s Dajae (tehdy byl Curtis znám právě jako Cajmere), díky níž vzešla hitovka "Brighter Days". Právě založením svého labelu získal Curtis tvůrčí svobodu, mohl ukázat svůj názor na taneční hudbu a tento jeho zvuk nově reprezentoval zvuk Chicaga a Chicago se tak vrátilo zpět na mapu taneční hudby.
Relief records založil o rok později, tento label byl více orientován na samotné tracky nejen Curtise ale mnohých jeho kamarádů. Relief také nastartoval Curtisovo alter ego Green Velvet, s více experimentální, excentrickou muzikou, podporovanou jeho "zjevem" (afro parukou, nejlépe obarvenou nazeleno)
Prvním Green Velvetovým počinem na Relief labelu byl "Preacher Man". Následovalo debutové album s "Flash" a "The Stalker", které mu přinesly neočekávaný úspěch a celosvětové uznání.. V roce 97 se rozhodl zkombinovat zvuk electro funku 80.let s Chicagským zvukem (Cult) a vzniklo z toho "Answering Machine" s humornou ale ještě více nakažlivou frází "I don´t need this shit!".
Curtis začal objíždět party, kde střídal své Djské vystupování s quasi-live projektem (u nás jste měli možnost vidět a slyšet na Summer of Love 2002). V roce 1999 vydává své první album, o rok později vydává kompilaci svých dřívějších klubových hitů (pouze jako Green Velvet, album jinak nepojmenováno) ,rok 2000 byl pro Greena Velveta velmi úspěšný , singl La La Land byl jednoznačným hitem přelomu podzimu/zimy a po celém světě, včetně Bassline získal cenu za nejúspěšnější taneční singl roku 2001. V květnu vychází La La Land opět, podpořen mnoha novými remixy.A konečně v roce 2001 vydává na svém Reliefu album "Whatever". Na svém kontě má nespočet remixů a ještě více spoluprací na různých traccích či celých albech a jeho vystoupení na parties bývají šílené , doprovázeny Velvetovým Mcingem který graduje až do burcování a ovládání davů!
2 videoklipy
LA LA LAND - http://www.green-velvet.com/lalaland2.mov
GENEDEFEKT - http://www.green-velvet.com/genedefekt2.mov
Releases:
Never Satisfied (12") Green Velvet Rec.
Preacher Man (The Remixes) (12") Music Man
Velvet Tracks (12") Relief Records
Velvet Tracks (12") Relief Records
Flash (CD5") Open
Flash (CD5") Yeti Records
Flash (CD5") Sub Terranean
Flash (12") Yeti Records
Flash (Remixes Part 1) (12") Open
Flash (Remixes Part 2) (12") Open
Flash (Remixes) (12") Yeti Records
Flash (Remixes) (12") Hyper Hype
Flash (Remixes) (2x12") Relief Records
Flash (The Relief Remixes) (2x12") Open
I Want To Leave My Body (12") Not On Label
Portamento Tracks (12") Relief Records
Velvet N Portamento Tracks (CD) Relief Records
EP (12") Relief Records
Flash (Remixes) (12") Open
The Stalker (12") Relief Records
The Stalker (Mixes) (12") Music Man
The Stalker / Help Me (12") Yeti Records
Answering Machine (Remixes) (CD) Cajual Records
Answering Machine (Remixes) (12") Cajual Records
Answering Machine / Land Of The Lost (CD5") Music Man
Destination Unknown E.P. (CD5") Music Man
Destination Unknown EP (12") Music Man
Destination Unknown EP (12") Relief Records
Land Of The Lost (Remixes) (12") Music Man
Never Satisfied (12") Live
Stalker (12") Relief Records
Answering Machine (Remixes) (2x12") F-111
Flash (Remixes) (2x12") F-111
Preacher Man (12") Music Man
Coitus (Remix) (12") Music Man
Constant Chaos (CD) Music Man
Constant Chaos (3x12") Music Man
Constant Chaos (CD) Music Man
Percolator 2000 (White Label Promo) (12") F-111
The Nineties (1993 A.D. Through 1999 A.D.) (CD) Music Man
The Nineties (1993 A.D. Through 1999 A.D.) (4x12") Music Man
Answering Machine (Remixes) (12") Music Man
Flash (Remixes) (12") Music Man
Flash / Answering Machine (CD5") F-111
Untitled (CD) F-111
La La Land (12") Time Records
La La Land (12") Music Man
La La Land (12") Relief Records
La La Land (CD5") Superstar Recordings
La La Land (12") Superstar Recordings
La La Land (Remixes) (2x12") Music Man
La La Land (Remixes) (12") Relief Records
Whatever (CD) Music Man
Whatever (2x12") Music Man
Whatever (CD) Relief Records
Whatever (2x12") Relief Records
Whatever (CD) Music Man
Whatever (Limited Edition) (2xCD) Hussle Recordings
Coitus (12") Live
Genedefekt (12") Relief Records
Genedefekt (12") Music Man
Genedeffekt (12") Superstar Recordings
La La Land (12") Credence
La La Land (12") Hussle Recordings
La La Land (CD5") Credence
La La Land (CD5") Ministry Of Sound Nordic
La La Land (2x12") Credence
Preacher Man (12") Live
Remixes:
Dum Dum (12") Dum Dum (Green Velvet ... Relief Records
I'm Your Man (12") I'm Your Man (Green Ve... Dance Dept. (Metronome)
I'm Your Man (Todd Terry Remixes) (12") I'm Your Man (Green Ve... Not On Label
You've Got To Be You (12") You've Got To Be You (... Club Tools
You've Got To Be You (The Remixes) (2x12") You've Got To Be You (... Alphabet City (Germany)
Higher Power (CD) Is It All Over My Face... Cajual Records
Is It All Over My Face (12") Is It All Over My Face... Cajual Records
Is It All Over My Face - Green Velvet's Too Scared To Release Mixes (12") Green Velvet's Country... Relief Records
Day By Day (2x12") Day By Day (Green Velv... Cajual Records
Day By Day (CD) Day by Day (Green Velv... Cajual Records
Justin Robertson - CD Scape (2xCD) Dum Dum (Green Velvet ... Journeys By DJ
Only 4 U (12") Only 4 U (Green Velvet... Cajual Records
Smurf's Revenge (The Dum Dum Remixes) (12") Smurf's Revenge (Gree... Formaldehyd
The Future Sound Of Chicago Volume Two (CD) Day By Day (Green Velv... Sound Of Ministry
The Many Shades Of Cajual (3x12") Day By Day (Green Velv... Cajual Records
Carl Cox - F.A.C.T. 2 (2xCD) Only 4 U (Green Velvet... Moonshine
Eya (12") Eya (Green Velvet Funk... Apollo
Eya (CD5") Eya (Green Velvet Funk... Apollo
Fly Life (2x12") Fly Life (Cajmere Gree... Multiply Records
Fly Life (CD5") Fly Life (Cajmere Gree... Multiply Records
Fly Life (Unreleased Mixes) (12") Fly Life (Cajmere Gree... Multiply Records
You've Got To Be You Remixes (12") You´ve Got To Be You (... Club Tools
Blue Monday Stitches (12") Blue Monday (Green Vel... F-111
Groove - The Compilation Volume 3 (2xCD) Eya (Green Velvet Rmx) EFA
Junior Vasquez -Vol.2 (2xCD) Fly Life (Cajmere Gree... Pagoda Records (US)
10 Days Of Techno The 2nd Soundtrack (2xCD) Fly Life (Cajmere Gree... Play It Again Sam / PIAS Belgium
Blue Monday (CD5") Stitches (Green Velvet... Reprise Records
Electronic Assault System (CD) Killer Pomato (Green V... Omnisounds
Electronic Assault System (2x12") Killer Pomato (Green V... Omnisounds
Untitled (CD) Percolator 2000 F-111
Fly Life (2x12") Fly Life (Cajmere Gree... Multiply Records
Come (12") Come (Green Velvet Remix) Cajual Records
Po velkém úsilí a snaze je potvrzen a řádně zabookován americký producent, skvělý Dj a ještě lepší MC v jedné osobě, sametově zelený performance a cyber punker, který odmítá nabídky na vystoupení jak na běžícím pásu, zpívající DJ – pan GREEN VELVET – Chicago/Usa.
Abychom zapříčinili dohady a pochybnosti o jeho vystoupení na Apokalypse, přikládáme zde první a poslední stranu podepsané smlouvy s AM only, zastupující Greena Velveta, také písemné potvrzení jeho osobního managera Viktora Mizo
Během času, který uplyne do APOKALYPSY, budete mít možnost si přečíst interview s Greenem Velvetem a manažerem Viktorem Mizem. Tímto také zveřejňujeme správnou odpověď na soutěžní otázku, jaká vlajka bude na tiskovinách.
Správná odpověď tedy zní GREEN VELVET – USA a výhercem se stal Jirka Raab, který vyhrává 3 volné vstupy + 3 alba Greena Velveta. Gratulujeme.
Rave.cz stage:
Green Velvet (Chicago/Usa)
Ladida
Boss
Jerry
Pavel Krejdl
Michaela Salačová & E-lite
Miss Rodez
Pietro
House stage:
Chris Cags
Chris Sadler
Dan Cooley
Jerry
Javas
Apokalypsa (25.3.2005) má uzavřenou druhou stage,která se ponese v housovém a techousovém duchu. Americký styl mixování techousových zvuků předvede producent a dj , majitel labelu Redbeard records Chris Cags.
Lahůdkou na druhém podiu bude jistě vystoupení rezidenta Apokalypsy – Dje Jerryho , který vystoupí v exluzivním old school house setu a celej klubovej mejdan dotvoří nejen brněnská známá postavička a deephousový specialista Dj Javas.
V současné době se uzavírá české a slovenské složení hlavního podia , kde již dnes můžeme potvrdit premérové ping-pongové vystoupení něžného pohlaví a to v podání Míši Salačové VS Elite , potvrzen je také techno veterán Pavel Krejdl . Slovenskou stranu zastoupí Dj Boss a u nás neokoukaný vynikající technik Miss Rodez.
Celé složení bude zveřejněno do 14ti dnů včetně headlinera , který je již potvrzen a řádně zabookován.
Kompletní lineup druhého podia tedy zní:
Chris Cags (Redbeard rec/Usa)
Chris Sadler
Dan Cooley
Jerry
Javas